План зала ДК "Дружба Народов" г. Черкассы DZIDZIO – мегапопулярний український гурт, що був створений в місті Новояворівськ Львівської області 2009 року двома талановитими артистами Дзідзьом і Лесиком за підтримки їхнього земляка – Кузьми Скрябіна.
Не дарма Дзідзьо називає Кузьму своєю «першою вчителькою». Дзідзьо – це самобутній артист з народу і спілкується й співає він так, щоб його розуміли прості люди. Завдяки його широко відомим монологам про ненаглядного колегу – свиню Мейсона, Дзідзьо став популярним в Інтернеті.
Відтоді Мейсон є ідейним натхненником гурту, який вніс свій відбиток до основного ексклюзивного символу гурту DZIDZIO – рожевого п’ятака. Незабаром після появи пісні Кузьми «Старі фотографії» у незвичному виконанні DZIDZIO новий музичний проект впевнено увірвався у медійний простір України.
Сьогодні DZIDZIO – беззаперечно зірка Інтернету! Адже тільки фан-клуб гурту в соціальній мережі Вконтакті є найбільшим в Україні і вже перевищує 130 000 прихильників, а тільки за літо 2012 року кількість переглядів роликів гурту лише на офіційному каналі DZIDZIO в YouTube перевищила 6 мільйонів!
Вітчизняні радіостанції та телеканали з задоволенням запрошують хлопців до себе на ефіри.
На сьогодні у складі гурту троє веселих музикантів – Дзідзьо, Лесик і Юлік, яким вдалося сколихнути український шоу-бізнес своєю ні на кого не схожою творчістю, оскільки колектив творить в жанрі комедійного антигламурного попу.
DZIDZIO їздять з концертами по всій Україні на «Каділаку», який, як пожартував Дзідзьо в одному своєму інтерв’ю, дістався хлопцям в якості гонорару за виступ в одному мальовничому колгоспі.
На радощах від такого подарунку долі колектив DZIDZIO почав підкорювати інші точки земної кулі. І в 2011 році Дзідзьо нарешті поїхав в гості до своєї мами в Іспанію, де відбулися зйомки кліпу на пісню «Сама-сама».
Влітку 2012 року була проведена прем’єра кліпу на пісню «ХА-ХА-ХА» в столичному клубі Byblos, що розбудила весь сплячий Київ цікавою неординарною програмою і позитивним настроєм.
До презентації кліпу гурт DZIDZIO залучив максимум технічних ноу-хау: було проведено кілька веб-конференцій на відомих порталах та радіостанціях, величезна інтернет-аудиторія спостерігала за концертом он-лайн на center">